Skip to content

Algemene voorwaarden

DONUTS LATEN VERZENDEN IN NEDERLAND? LEES EERST ONZE VOORWAARDEN wij verzenden alleen op doordeweekse dagen, bestel van maandag t/m vrijdag voor 12.00 = de volgende dag in huis!

 HOE WORDEN BESTELLINGEN BEZORGD? 

  • Via redjepakketje.nl, je ontvangt een track en tracé code van hen na verwerking van je pakket. Niks ontvangen? controleer even je spam! 
  • op maandag t/m vrijdag vóór 12.00 besteld = de volgende dag in huis 
  • bestellingen op vrijdag (na 12.00, zaterdag en zondag worden altijd maandag pas verzonden (tenzij anders aangegeven) 
  • LET OP: redjepakketje.nl bezorgd alleen in de avond tussen 17.30 & 22.30 

Waar is de prijs van het verzenden op gebaseerd? 

Redjepakketje.nl is net als postnl, dhl, dpd een pakketdienst alleen hebben zij een snellere bezorgservice, dit houdt in dat jij altijd verse donuts krijgt. Wij maken de donuts in de ochtend, brengen de pakketjes in de middag naar het depot van redjepakketje.nl en redjepakketje.nl bezorgd het in de avond tussen 17.30 & 22.30 door heel Nederland!(behalve de waddeneilanden) Voor deze snelle berzorgservice betaal je € 8,75 (wij bezorgen dit dus niet zelf en zijn ook niet aansprakelijk voor pakketten die zijn vertraagd) 

KAN IK AANGEVEN WANNEER IK MIJN BESTELLING WIL LATEN BEZORGEN? 

Ja dat kan! 

Wij hebben echter niet in de hand als de pakketdiensten vertraging oplopen en staan hier dan ook niet voor garant. 

DISCLAIMER: 

  • Onze donuts en sweets worden in de ochtend vers gemaakt en in de avond bij jouw thuis bezorgd. Net zoals bij andere pakketdiensten kan het voorkomen dat je pakketje niet in de avond bezorgd wordt. Uiteraard komt dit zelden voor maar ligt dan vooralsnog volledig buiten ons macht. Wij kunnen voor vertraagde pakketjes een vergoeding geven van € 2,- verder kunnen wij voor vertraagde pakketjes geen andere vergoeding of andere compensatie aanbieden. Wij zorgen dat jouw bestelling dagvers verstuurd wordt en tijdig op de post wordt gedaan. 
  • Pakketten incl. inhoud kunnen beschadigd aankomen op bestemming. Hier kunnen wij helaas geen vergoeding voor geven omdat donuts en andere sweets altijd breekbaar zullen blijven en wij breuk nooit 100% kunnen voorkomen. 
  • ben je niet thuis en kunnen de buren jouw pakketje niet aannemen, is dit vooralsnog jouw eigen verantwoording. wij zijn hiervoor niet aansprakelijk en geven daarom ook nooit een vergoeding. 

ANNULERINGEN 

Het is NIET mogelijk om bestellingen te annuleren na betaling 

PRODUCT INFORMATIE 

  • houdbaarheid: 3 dagen / andere sweets 3 dagen 
  • allergenen: kan sporen van noten bevatten en is met lactose en gluten bewerkt. 

ALS JE EEN BESTELLING PLAATS GA JE AUTOMATISCH AKKOORD MET ONZE VOORWAARDEN! 

Let op!

Het is helaas niet meer mogelijk om particulier te bestellen via de webshop. Het is alleen nog mogelijk om grote aantallen te bestellen. Meer info nodig? Mail gerust naar info@deliciousdontus.nl.

× Vragen?